Haberler | Son dakika haber

Haberler ve son dakika gelişmeleri | Güncel haber

AloTech’ten Bölüme Yapay Zeka Damgası: “Müşteri Tecrübesi ve Yapay Zeka: E-Ticaret & Perakende & Lojistik” Doruğu büyük ilgi gördü

22 Nisan'da Feriye'nin tarihi atmosferinde gerçekleşen "Müşteri Tecrübesi ve Yapay Zeka: E-Ticaret & Perakende & Lojistik" tepesi, dalın önde gelen isimlerini bir ortaya getirerek, geleceğin müşteri etkileşimine dair çarpıcı öngörüler ve yenilikçi ...

22 Nisan’da Feriye’nin tarihi atmosferinde gerçekleşen “Müşteri Tecrübesi ve Yapay Zeka: E-Ticaret & Perakende & Lojistik” doruğu, bölümün önde gelen isimlerini bir ortaya getirerek, geleceğin müşteri etkileşimine dair çarpıcı öngörüler ve yenilikçi tahlillerin paylaşıldığı değerli bir platform oldu.

CEO Cenk Soyak: “Yapay zeka ihtilali ulusal meselemiz!”

Etkinliğin açılış konuşmasını gerçekleştiren AloTech CEO’su Cenk Soyak, Türkiye dahil 63 ülkede hizmet veren AloTech’in bilhassa fintech, sigortacılık, e-ticaret, perakende ve lojistik üzere kritik dallardaki güçlü pozisyonuna vurgu yaptı. Soyak, bu özel buluşmanın hedefini daldaki yapay zeka uygulamalarını derinlemesine incelemek, tecrübeleri paylaşmak ve yeni iş birliklerine taban hazırlamak olarak özetledi. Yapay zeka ihtilalini bir “milli mesele” olarak gördüklerini tabir eden Cenk Soyak, Türkiye’den çıkan bir teknoloji şirketi olarak bu alanda öncü olma vizyonlarını iştirakçilerle samimiyetle paylaştı.

Sektörün duayenleri yapay zeka uygulamalarını masaya yatırdı

Etkinlikte iki farklı panel düzenlendi. AloTech CEO’su Cenk Soyak’ın moderatörlüğünde gerçekleşen birinci panelde Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı Deniz Beğen, Tıkla Gelsin Müşteri Operasyonları ve Dayanak Kıdemli Müdürü Bülent Kendir, Ticimax Satış ve Pazarlama Genel Müdürü Ceyhun Turan ve Client Company Kurucu Ortak ve Yöneticisi Birkan Babakol, kendi kesimlerindeki yapay zeka uygulamalarına dair çarpıcı örnekler ve öngörüler sundular. Müşteri bağlantısından data tahliline, self-servis tahlillerinden e-ticarette yapay zeka kullanımına kadar geniş bir yelpazede pahalı paylaşımlarda bulunuldu. Panelistler, yapay zekanın kolay misyonları otomatikleştirmedeki başarısına dikkat çekerken, empati, karmaşık sorun çözme ve şahsileştirilmiş tecrübe sunma mevzularında insan dokunuşunun vazgeçilmez olduğunu vurguladılar.

AloTech Eserden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Halil Uzundal moderatörlüğünde gerçekleşen ikinci panelde ise Yapay Zeka Laboratuvarı Yöneticisi Murat Sağlam ve Yapay Zeka İçerik Üreticisi Erhan Meydan, geleceğe yönelik heyecan verici yapay zeka trendlerini ve AloTech’in bu alandaki vizyonunu aktardılar. Yapay zekanın ferdi ve kurumsal hayattaki potansiyeli, AloTech’in 8 yıllık yapay zeka seyahati, “Agentic AI” ve MCP üzere yenilikçi kavramlar derinlemesine tartışıldı. Yapay zekanın yalnızca verimliliği artırmakla kalmayıp, strateji ve yaratıcılık alanlarında da kıymetli bir rol oynayabileceği çarpıcı örneklerle desteklendi. Türkiye’nin yapay zeka alanındaki potansiyeli ve bu alandaki etik korkular da panelde ele alınan değerli başlıklar ortasındaydı.

AloTech CX Insights ile veriye dayalı müşteri deneyimi

Etkinlikte, AloTech Presales Yöneticisi Bertuğ Demir, şirketin amiral gemisi eserlerinden CX Insights’ın canlı bir demosunu gerçekleştirdi. Davetleri otomatik olarak tahlil ederek kıymetli içgörüler sunan bu yenilikçi tahlil, iştirakçilerden büyük ilgi gördü. Ayrıyeten, AloTech’in yapay zeka dayanaklı chatbot/voicebot, AI Avatar, gerçek vakitli aksan düzeltici üzere mevcut tahlilleri ve gelecekteki projeleri de tanıtıldı.

“Müşteri Tecrübesi ve Yapay Zeka” aktifliği, yapay zekanın iş dünyasındaki dönüştürücü gücünü ve geleceğe yönelik potansiyelini gözler önüne seren, interaktif ve ilham verici bir platform oldu. AloTech, bu tıp etkinliklerle daldaki bilgi paylaşımını artırmaya ve yapay zeka alanındaki öncü rolünü pekiştirmeye devam edecek. Aktifliğe dair daha ayrıntılı bilgi için https://alotech.com.tr/etkinlikler/musteri-deneyimi-yapay-zeka-etkinligi/ sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

AloTech Hakkında:

2012 yılında kurulan AloTech, işletmelere bulut tabanlı davet merkezi tahlilleri sunan yenilikçi bir teknoloji şirketidir. Geliştirdiği yapay zeka dayanaklı tahlillerle müşteri tecrübesini uygunlaştırmayı ve operasyonel verimliliği arttırmayı hedeflemektedir. 63 ülkede geniş bir müşteri portföyüne sahip olan AloTech, Türkiye’nin önde gelen bulut tabanlı davet merkezi platformu olarak kesimdeki dönüşüme liderlik etmektedir.